Általános szerződési feltételek
VÁSÁRLÁSI FELTÉTELEK
1) SZAVATOSSÁG – GARANCIA
A cégünk által forgalmazott termékekre a Ptk-ban foglaltak szerint meghatározott mértékű szavatosságot vállalunk, vagy vállalnak beszállítóink. Szavatosság időtartama minimálisan 6 (hat) hónap, egyes termékek esetén hosszabb szavatossági időt biztosítunk. Szavatossági igény érvényesítésére 2 (két) év áll a vásárló rendelkezésére.
Szavatossági igény esetén a vevő kérheti a kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.
A szavatossági igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát. (A vásárlástól számított 6 hónapig a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.).
2) JÓTÁLLÁS
A jótállási határidő a 151/2003 kormányrendeletben foglaltaknak megfelelően a fogyasztási cikk fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.
Jótállási igény esetén a vevő kérheti a vásárolt termék kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha a választott jótállási igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a webáruház a másik jótállási igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerzödésszegés súlyát, és a jótállási jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget.
Ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a webáruház a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének nem tud eleget tenni – választása szerint – megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.
A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a jótállási igény nem érvényesíthető. A jótállási igény leértékelt áru esetén is érvényesíthető, ilyenkor is lehet minőségi kifogással élni, amennyiben a kereskedő nem jelölte meg a leértékelés okát (151/2003 Korm. rendelet, 49/2003 VII. 30 GKM rendelet ) (A jótállás időtartama, valamint a szavatosság első 6 hónapja alatt a kereskedőnek kell bizonyítania, hogy a termék a vásárláskor hibátlan volt, illetve, hogy a hiba a használat során következett be a termékben. 6 hónap letelte után a fogyasztónak kell bizonyítania, hogy a hiba a termékben már a vásárlás idejekor is fennállt.).
3) ELÁLLÁSI JOG
Webáruházunk szolgáltatásai terén etikusan, törvényesen, a vásárlók érdekeit szem előtt tartva jár el. A vásárló a szerződéstől a 17/1999 kormányrendeletben foglaltak szerint 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat. Webáruházunk, a síműhely.hu a törvény által megszabott 14 napos határidő bővített, azaz 21 napos elállási jogot biztosít, azaz pénzvisszafizetési garanciát vállal. A fogyasztó az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni.
A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezen felül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogot, a hang-, illetve képfelvétel példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta.
Tekintettel arra, hogy webshopunk és nagykereskedelmi készletünk megegyezik, előfordulhat együttes eladás okán, hogy a megrendelt terméket nem tudjuk leszállítani. Ezért felelősséget nem vállalunk, de az esetlegesen felmerült problémát igyekszük a megrendelő megelégedésére orvosolni!
Előfordul, hogy az Internetes áruházban kiválasztott termék a valóságban mégsem olyan, mint amilyet Ön szeretett volna. Az ilyen esetekben a következő a teendő:
– Jelzi a termékkel kapcsolatos elégedetlenségét ügyfélszolgálatunkon telefonon vagy e-mailben.
– Munkatársunk az egyeztetés után (számla visszakeresése, a termék értékének megállapítása) közli Önnel, hogy a termék visszavehető-e vagy sem (megbontott terméket, használt felszereléseket indokolt esetben, csak rejtett, a használat során kiderülő gyári hiba esetén tudunk visszavenni). Bontatlan és sértetlen terméket minden kérdezés nélkül visszaveszünk!
– Ön postai csomagként feladja címünkre a visszaküldeni szánt terméket. Kérjük, a csomagot „értéknyilvánítással” adja fel, NE küldje vissza utánvéttel terhelt csomagban, mert ezeket NEM áll módunkban átvenni!
– A termék megérkezésekor munkatársunk ellenőrzi annak sértetlenségét, és banki átutalással visszaküldi Önnek a termék ellenértékét.
4) ÁRUCSERE
Ha a rendelt termék(ek) esetlegesen nem megfelelő, nem stimmel a méret, mást kapott, mint amire számított, van lehetőség a cserére. Ez a lehetőség értelemszerűen további költséget jelent. Ha a probléma esetlegesen a mi figyelmetlenségünkből adódott, akkor ez a költséget természetesen minket terhel, ha viszont a probléma a vevő figyelmetlenségéből adódott, akkor a plusz költség Önt terheli. Ez esetben a cserecsomag kipostázásának díját ki kell fizetni, ami 1500 Ft.
A kicserélésre váró terméket (termékeket) vissza kell csomagolni a szállító dobozába a hivatalos papírokkal együtt (szállító, számla), és megfelelően le kell ragasztani. A már helyes terméket elküldjük Önnek, és az érkező futár kezébe kell adni a hozzánk visszaküldendő csomagot. Ha ez a költség a megbeszélés után egyértelműen a vevőt terheli, akkor a másodjára kiküldött csomag után a szállítási költséget át kell adni a futárnak az esetleges különbözeti összeggel együtt, ami a számlán szerepel.
FIZETÉS ÉS SZÁLLÍTÁS
FIZETÉS ÉS SZÁLLÍTÁS
1) FIZETÉS
Megrendelésedet az alábbiak szerint tudod fizetni:
Utánvétellel készpénzben vagy bankkártyával
Utánvétel esetén a teljes összeget a GLS csomagfutárnak kell kifizetni, aki a pénz átvétele után átadja a megrendelt termékeket tartalmazó csomagot. (Kérjük, hogy az átvételi elismervényt csak abban az esetben írd alá, ha a csomagot tételesen ellenőrizted, meggyőződtél a termékek sértetlenségéről, mert az átvétel utáni hiányosságokra, károkra vonatkozó reklamációkat nem áll módunkban elfogadni.)
Az Internetes oldalunkon található valamennyi ár magyar ÁFÁ-val ( 27% ) együtt értendő.
2) SZÁLLÍTÁS
20.000 FT ALATTI VÁSÁRLÁS ESETÉN A BELFÖLDI HÁZHOZSZÁLLÍTÁS DÍJA: 2500 FT
20.000 Ft vagy 20.000ft feletti vásárlás esetén ingyenes a belföldi házhozszállítás!
Szállítási partnerünk a GLS-Hungary Kft, mely magyarország egyik legnagyobb csomaglogisztikai szolgáltatója.
A GLS csomagküldő szolgálat vállalja, hogy a csomagot, a feladást követő munkanapon és munkaidőben kézbesíti. Ha a futár a megadott címen senkit nem talál, értesítést hagy a postaládájában, ezen szerepel a GLS központi ügyfélszolgálati telefonszáma (+36-1-802-0265) mellett a saját telefonszáma is. Ha ezt felhívja, biztosan meg tudnak beszélni olyan időponton és helyszínt, ahol az átadás-átvétel gond nélkül lebonyolítható.
A szállítás napján csak adott időben van lehetősége a csomagot átvenni, amit az ügyfélszolgálati számon lehet megbeszélni. A futárnak nincs módjában a címzetteket előre felhívni az időpont egyeztetés véget.
Utánvétellel kizárólag az ország határain belül vállaljuk a kiszállítást.
Szállítási határidő: A megrendelést visszaigazoló e-mail elküldésétől számított 2 munkanap. Ha a megrendelést pénteki napon adja le, a leszállítás legkésőbb kedden történik meg. A kiszállítás átlagosan 2-5 napon belül történik meg, legkésőbb a beérkezést követő 14. napon belül (jogszabály szerint 30 nap) teljesítjük. Ha cégünk a megrendelést a fentiek szerinti határidőn belül nem teljesíti, akkor az Ön által esetlegesen megfizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb 8 napon belül visszafizeti.
Külföldi szállítás: Biztosítjuk a webáruházunkban megrendelt termék(ek) külföldre történő szállítást is. Ez esetben a bankszámlánkra át kell utalni a megrendelt termékek ellenértékét, plusz az adott országba való küldés szállítási költségét. Ennek részleteiről érdeklődjön e-mailben: shop@freerideclub.hu vagy telefonon: +36/20 984-6162
VEVŐSZOLGÁLAT
VEVŐSZOLGÁLAT
FRC SHOP webshop üzemeltető adatai
Cégnév: FRC Travel & Shop Kft
Cégjegyzékszám: 03-09-126925
Adószám: 24116556-2-43
Székhely: 1112 Budapest Vöcsök utca 1129/75.
Bankszámlaszám: 11742173-26041557-00000000 /OTP bank/
Telefon: +36/20 984-6162
Email: zoli@freerideclub.hu
Üzletvezető: Székely Zoltán